2013. január 6., vasárnap

Angolzelleres burgonyasaláta sültekhez


Mustáros burgonyasaláta címen már említettem az idei karácsonyi menük között és miután elkészítettem, le is fotóztam, hogy lássátok is ezt a finom fogást, melyet mi a kacsasülthöz fogyasztottunk (ezidáig a fantáziátokra bíztam a végeredményt, remélem nem okozok csalódást a prezentált fotóval...) Ami igazán ízlik benne, az az angolzeller, melyet egyenlőre nem tudok megunni. Csak úgy fogok egy szárat belőle és elrágcsálom. Vagy tejfölbe mártom, esetleg különböző tortilla chips-hez készült sajtos vagy paradicsomos szószba mártogatva fogyasztom. Egészséges, finom, megunhatatlan....A saláta most sárga burgonyából készült. Nem tudom észrevettétek-e már (nyilván igen), hogy a sárga burgonya jóval olcsóbb, mint a piros burgonya, ezért szinte kivétel nélkül minden krumplis ételt sárga burgonyából főzök. Eddig nem volt rá panasz...:)
 
 

6 megjegyzés:

  1. Nem ismerem az angolzellert, de a kép alapján nagyon jó kis köretnek tűnik :) Mi is kacsát ettünk karácsonykor, párolt lilakáposztával és krumplipürével :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szárzeller vagy halványítózeller néven is fut. Nagyon finom. Egy csomagot 399 Ft-ért vettem, amelyben 4 szép nagy szár zeller volt:)

      Törlés
  2. Én sem ismerem, de utánanézek.
    A fehér krumplit jobban szeretem, mert hamarabb elkészül és omlósabb, mint a piros. Azt használom én is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdemes felfedezni az angolzellert és végzetesen beleszeretni, mert finom, egészséges és a legegyszerűbb étel is feldobható vele. Különböző húsos ragukhoz is lehet adni vagy felkarikázva szendvicsbe tenni vagy tejszínes mártásokat megbolondítani vele. Sajnos lakóhelyemen szinte sehol sem árulják, így én is csak akkor jutok hozzá, ha hipermarketbe vásárolunk (vagyis ritkán...)

      Törlés